Samsung стрімко втрачає позиції на ринку Android-пристроїв
Як повідомляють останні дані аналітичного сервісу Strategy Analytics, третій квартал поточного року не надто хороший для компанії Samsung, адже кількість проданих нею пристроїв знизилася на 1%. Що стосується Android-пристроїв в цілому, то їх кількість навпаки зросло на цілий відсоток: з 84% до 85%, відповідно.
Як повідомляють аналітики сервісу, найближчого стрімкого зростання продажів пристроїв на операційній системі від Google очікувати не варто. Пікову кількість продажів спостерігаємо зараз, в момент, коли Blacberry відновлює свої позиції, Windows Phone терпить ребрендинг, а старти iPhone 6 тільки-тільки почалися. Правда для Google все ж є хороші новини: кількість модифікованих прошивок істотно знизилася з 39% до 37%.
Що це може означати для самої Google? А от багато чого, адже стоковий Android поставляється з уже встановленими додатками від пошукового гіганта, наприклад, з YouTube, в якому вже вшита реклама. Таким чином дохід компанії зростатиме, що позитивно позначиться на квартальних цифрах.
Ось ще трохи данних від того ж аналітичного сервісу Strategy Analytics:
- У третьому кварталі поточного року 12 з 100 проданих смартфонів – iPhone;
- На даний момент частка Windows Phone – 3%, Blackberry – 1%.
- Частка смартфонів Samsung на Android-ринку складає 25%, в той час як рік тому ця цифра становила 35%.