Реалізація смартфонів Honor досягла 20 мільйонів

На протязі 2014 року китайська компанія Huawei, яка займається реалізацією пристроїв нового покоління, зуміла підняти продаж стільникових телефонів марки Honor до 20 000 000 штук.

huawei-honor-3c

Huawei ще у грудні 2013 року відмовилась від традиційної форми реалізації продукції, що дозволило зменшити затрати і суттєво знизити ціну на смартфони. Компанія активно проводила рекламу гаджету Honor, зумівши за цими показниками випередити корпорацію Xiaomi.

Завдяки продажу смартфонів Honor, частка яких на сьогоднішній день склала 25% у загальному об’ємі реалізації, компанія Huawei досягла помітних успіхів. Значним чинником тут є також популярність компанії за межами Китаю.

На сьогодні тільки дві великі корпорації – Apple та Samsung отримують достатній прибуток на ринку телекомунікаційних послуг нового покоління. Компанія Huawei завдяки продажу нових смартфонів зуміла у 2014 році уникнути збитковості.