Xiaomi стала третім за величиною виробником смартфонів у світі
Китайський виробник смартфонів Xiaomi б’є всі рекорди з продажу своїх гаджетів. Незважаючи на те, що Xiaomi спеціалізується лише на китайського споживача, за 2 роки своєї діяльності вона змогла обігнати таких гігантів ринку як LG, Lenovo та Huawei. Всім своїм досягненням Xiaomi зобов’язана новому керівнику Лей Джуну, якого жартома називають “китайським Стівом Джобсом”.
Ставши третім по об’ємам виробником на ринку, Xiaomi і надалі продовжує радувати своїх споживачів якісними та, що найголовніше, недорогими смартфонами. Якщо вдивлятися в цифри, то Xiaomi продала в 2014 році більш як 15,1 мільйона смартфонів, левова частка яких призначалася саме для китайського ринку. На даний момент відомо, що основними країнами-споживачами техніки Xiaomi є Сінгапур, Індія, Китай та Японія.
Звичайно ж, настільки величезна компанія хоче вийти і на західні ринки, включаючи Європу і США, однак чи зможе вона дійсно конкурувати з Samsung і Apple поки невідомо. Xiaomi може підкупити споживачів ціною, проте в умовах жорсткої конкуренції вона може попросту загинути.
Свій перший смартфон Xiaomi випустила в 2011 році, після чого швидко завоювала популярність в Азії. Уже в 2012 році після виходу Xiaomi mi2 її продажі різко зросли, склавши близько 10 мільйонів одиниць. Xiaomi mi3 продавався з ще більшим тиражом за ціною в 327 $.
Крім смартфонів компанія завойовує сегмент Smart TV, а також отримує хороший прибуток з продажу онлайн-сервісів.